Sova som en stock...

Oj, jag somna som en stock på bussen imorse.. Vaknade av att det bara var två tjejer kvar i bussen som stod still på hållplatsen, och det blev bråttom som attan.. hade kunnat sluta så illa att jag hade suttit kvar o åkt med tillbaka till Linköping, haha, busschauffören hade säkert inte sett mig eftersom jag sjunkit ner i sätet.. Jag brukar somna, men inte sova så tungt.. Nu blev det som att vakna ännu en gång.. TVÅ gånger på samma dag.. det är tufft..  ;-)

Imorrn ska jag och Caroline åka till Vadstena, gå på julmarknad, mysigt! Kanske Kanske får vi med oss Totten o Diggen också, hoppas.. =)
Det snöar ute.. mysigt.. Snart första advent (eller avve, som sofie skulle ha sagt.. haha)

image656

I fredags såg jag den svenska vampyrfilmen 'Frostbiten' för andra gången..
Mitt tips blir: Ska ni tvunget se den - Det räcker en gång, den blir inte bättre, det är ingen poäng med den som man missar första gången.. haha.. en gång räcker..

Igår kväll var vi ute i Udden, så mysigt, jag ville inte åka hem. Åt jättegod mat, sen satt vi bara där i soffan i vardagsrummet, pratade om allt o inget.. spelade lite musik, åt tårta, smakade på choklad som inte alls smakade bra, åt mera tårta, alec öppnade paket.. Jag vill också ha en massa verktyg!!
Har en verktygslåda som väger alldeles för lite..
På onsdag ska jag försöka lära mig hur man lagar punka på ett cykeldäck.. Jag vill kunna sånt där själv! Lycka till =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hellu tjejen!
Hoppas att allt är bra trots morgondvalan du befann dig i;-) Nu är det snart jullov för din del va?
Vad ska du hitta på i jul då? I år är det jag som håller i julen, tror att jag gett mig in i något jag inte riktig förstår mig på...:-)
Annars ska Joppe komma hit nästa helg. Blir trevligt med fyra dogs här, känner redan kallabaliken inta hemmet. Ha ha!
Kram!

2007-11-26 @ 17:17:00
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0