Virus...

Jag har sett piggare ut Jag har kännt mig piggare Jag vill vara piggare

Den här hösten kommer gå till historien, både vad gäller att ha tusen järn i elden o vad gäller att må lite sisådär.. Undrar om jag skulle ta och lyssna på de som säger att de där två grejerna kanske har nåt med varandra att göra.. ;-)

Vi hade seminarie i veckan, var rätt lugnt, eftersom vi filmat lite till vår redovisning, bara att sätta igång filmen.. Vi hade skoj när vi spelade in den..

 


Varit hemma en del hos Tinta och Frida.. Försökte oss på en spelkväll i torsdags, men det var nåt annat som lockade lite mera så.. =)

Jag, Tinta o Patte gick till Harrys. Vi hade fullt upp med att få Tinta att förstå att vi inte lever på 70talet längre - 'Man måste hålla i sina grejer' o 'Ställ för sjutton inte ifrån dig din öl!'
HAHAHA
Jättekul kväll, lite fel åldersgrupp för en annan kanske.. O lite skrämmande bara, att så många dansbandslåtar och schlagers på nåt sätt fastnat i huvudet.. Helt plötsligt (o du vet att det inte är vanligt Elin, haaha) så kan jag texterna.. ???



Fick lära oss ett nytt partytrick:
Vill du att det ska se ut som att du har skitkul? - Gapa!!

¤ Ikväll kommer världens bästa storebror o lagar mat åt mig, tack!
¤ Har trots soffliggande läge haft en hel eftermiddag med diggen, tack!

image632

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej mitt ljus! saknar dig.. ville bara skriva det! om jag har tur (vilket jag inte har haft hittills) far jag internet pa torsdag.. men som sagt.. jag hoppas inte för mycket.. ikväll ska vi dricka öl (ovanligt!) pa hofbräuhaus, oktoberfest i miniformat! puss

2007-11-16 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0