Julbord...

Jag gick upp på första ringningen, fixar lite, o så ringer mamma, o när jag tar fram almanackan för att kolla över datum för julbord på sörgården (mm, jag vet.. lite illa att behöva ta fram almanackan o boka det redan.. men så är det..) ser jag att jag visst gått upp en timme för tidigt..
Finfint.. Nu är det bara corren som fattas, måste verkligen skaffa prenumeration på den, spreciellt nu Andreas =)

Igårkväll hade vi stämträff med S1, hemma hos Sara. Hon o Mia hade handlat kvällsmat så det räckte o blev över.. Såna tända-ljus-o-massa-gott-pålägg-kvällar är det för lite av..

Här kommer lite kort från i fredags, Kick-off med kören, det finns grymma dansare i det gänget =)


Kommentarer
Postat av: Annie

Hehehehe jag känner mig smickrad :) Klart du får länka ..:) Jag ska försöka uppdatera bloggen ibland oxå men jag har haft dåligt med inspiration senaste tiden. Är inte lika social som du...;)

2007-10-03 @ 10:35:44
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0