Lördagskväll på irret...

image609


Igår var tanken att jag o Carro skulle ha myskväll i Brokind.. Film o godis.. Angelica upp o jobba kvart över åtta på söndagen..
Det sluta på ett annat sätt.. Hade jätteskoj hos Carros kompis Jens istället =)

             

             

Dansade massa på Flamman, ja.. det var nog föresten det enda vi gjorde där när jag tänker efter.. =)



Kvällens liknelse:                'Jag sjunger hellre för 300 som jag inte känner' vs Gitarrspelande
Kvällens miss:                       Singstar.. jag har fortfarande inte provat..
Kvällens bästa:                      Dansande killar =)
Kvällens snyggaste skor:     Carros röda =)
Kvällens tur:                          Den extra timmen.. Tack!!



Wilson är hos mig till på onsdag!!!

image617


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så guda söt Wilson är! Hade glömt hur fin han är:-) Bra att cykeln är tillbaka, säkert någon "snäll" människa som använt den klart & ställde tillbaka den.
I helgen kommer Kerstin & Putte på besök & så ska jag hänga med på Lexis MH. Ska bli kul!
Kramar!

2007-11-01 @ 12:13:48
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0