Pizza i Grebo...

Jag lyckades genomföra min plan igår.. Elliott fick vara hos tant jelly nästintill hela tiden.. medan de andra sprang omkring o fixade o styrde i nya huset i Grebo..   =)
Kramp i armen, javisst, men det är strunt samma.. Det kommer bli hur bra som helst att åka ut dit o gosa en massa sen när de blir klara med alla väggar o filter o.. HaHa!

Jag o Andy gick o blev jättehungriga, o kom på den briljanta idén att han skulle åka till pizzerian o köpa pizza.. Perfekt! Om det inte vore för att de stängde åtta.. Hmm..
Ok, hyfsad öppettid för att vara därute ändå.. men inte när vi behövde det som mest.. Får prova nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Gobo

Där ser du, Grebo sux! :P

2007-10-05 @ 10:55:20
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Tobi

GREBO SUGER INTE ALLS! Det är paradiset på jorden. För övrigt är du en synthare i förklädnad, Gobo.

2007-10-05 @ 11:07:22
URL: http://tobi.blogg.se
Postat av: Elin

Min angelica! saknar dig.. vill att du kommer hit.. tänkte att det skulle passa lagom till julmarknaden som är typ slutet av november? vad sägs? den ska tydligen vara något alldeles extra.. du och jag och en tysk julmarknad.. kan det bli bättre?

2007-10-05 @ 20:40:48
Postat av: Emilie

Tjohooo! Ja vi måste ses ute imorgon.. Vart ska ni gå?? Jag är dödstrött.. varit i stallet hela eftermiddagen.. KUL! Va händer ikväll?
Carro&Andy va inne o handla me lillen.. sååå liten, så söt! KLart han tycker om dig, vem för inte det lixom..thihi!
Ja ringer imorgon kväll.. Puss bästa angelica

2007-10-05 @ 21:43:32
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0