The Kuzz...

Så var det bokat..
O snabbt gick det..
Det tog nog bara några minuter för Amandis att känna efter o komma fram till att hon inte kan fortsätta vara inaktiv vad gäller sången.. O jag blir SÅ glad!!



Jag har sakta sakta börjat acceptera att min cykel är borta.. Undrar var den är..
Skulle inte förvåna mig om jag springer på den nån dag.. fast.. i en brun nyans då kanske..
Fick höra att jag ska ringa polisen innan jag tar den o tvättar av den isånafall.. annars kan jag åka dit på det.. hmm.. ska komma ihåg det!

Har jätteskoj på praktiken! Kommer sakna stället, o nästan t o m bussturen på morgnarna.. Låter knas jag vet, men så skönt att sitta där o sova eller bara fundera lite..

Nästa vecka ska jag ha tre egna patienter också, börjar få rutin på det.. Känns jätteskönt!

Nu blir det städning... diskning... pluggning... ... ... undrar om det är nåt bra på tvn?? =)

Saknar Elin nu igen..

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Iiiiiiiiiiih! Egna patienter. Kul! Fast samtidigt, lite läskigt.

Har kollat efter cykeln lite inne i stan. Inget positivt resultat än dock. Ett tips är annars cykelaffären vid Berzan (typ). Hade en kompis jag pluggade med som hittade sin stulna cykel där efter några dagar.

2007-10-18 @ 18:59:32
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas att din cykel dyker upp någon dag. Den kommer säkert stå där utanför din port med ett stort kort påklistrat där det står "SORRY att jag tog din cykel" Hoppet finns där iallafall:-)
Va kul att du kommer få egna patienter! Stooort ansvar, kul att dom anförtror dig det. Det ska du vara stolt över.
Kram!

2007-10-22 @ 21:38:26
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/
Postat av: Tobi

Tror jag såg din cykel i Tinnerbäcken (nedanför Le Bistro) idag...

2007-10-22 @ 23:16:18
URL: http://tobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0