Trevligt sällskap...

Är det någon som vill subventionera mig vad gäller ljus o tändstickor??
Annars kommer den här hösten bli dyr.. =)

image618

Idag när jag åkte pendeln hem fick jag trevligt sällskap.. eller lagom.. Ett gäng med dagisbarn som skulle åka samtidigt.. för att slippa åka bak o fram satte jag mig vid fyra-sätet trots att jag var själv.. o jag såg 'dom' inte förrens det var försent..
Dom var överallt! O jag fick två (TVÅ) gulliga killar mitt emot mig, som till en början nöjde sig med att leka själva genom att klämma in den ena killens clementinklyftor i munnen o sedan kikna av skratt så att det spruta överallt.. Ok, det kom inget på mig, det var lugnt, jag kunde skratta lite åt dom..
Men sen kom fröken o delade ut muffins till allihopa.. o nu kom killarnas oanade talanger som prickskyttar fram.. Jag hade smulor överallt!! O fast jag inte längre tyckte att det var speciellt kul så kunde jag inte hålla mig för skratt.. Vilka monster, HaHa!


Kommentarer
Postat av: Maria o alla djuren

Du o Wilson är alltid välkommna!! Froj längtar efter att hans bästis ska komma o vara med honom, han planerar som bäst hur de ska springa o busa tillsammans på tomten... Tror till och med att Nikki kan tänka sig att låna ut sin pool en stund till Wilson. Annars ska det finnas en bäck i närheten, har dock inte sett den själv än. Kram

2007-10-31 @ 08:58:11
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/
Postat av: pp

puss puss

2007-11-01 @ 01:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0