Ett leende...

Jag är bara glad =)

Iallefall.. Igår var jag ute med Caroline & Hanna! Såå skoj, dansa som tokiga! Laga god mat här innan, o ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN är det rätt i tiden för ljus inne, massa ljus!

image550
image551

Skulle fixa drink till mig o Caroline..
blev inte så mycke..
men himla bra blandad.. haha!


Lisa.. det är du o jag som har nåt att göra med att de blev så små.. Hmm..
Sätter dig som ytterst ansvarig.. =)

Ute träffade vi Lizan & Amanda, den ena vildare än den andra =)
O sen kom Marie o lite kompisar till henne, o alla var på samma danshumör, Gött! De spela himla bra musik! Tog väldans lång tid att få ut jackorna.. alla skulle hem samtidigt som jag o Caroline ville hem o sova.. MEN, det är ju bara att acceptera läget o ställa sig o trängas lite.. Blev riktigt arg på vissa människor som trodde att de kunde säga precis vad som helst till de två tjejerna som stod i garderoben.. Synd att jag inte är lite längre o kunde puckla på dom.. hmm..
Riktigt skoj kväll, kul när så många är ute samtidigt, finfint!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite mindre bra musik var det i fredags när jag var med Lisa & Lotta & Liv & Eva till Platens.. De tjatar alltid om hur bra musik det är på det där stället, men mjae.. inte i fredags, men som tur är hade jag så kul sällskap o de kunde dansa också =)
Vi försökte oss på en fuling när vi reste oss från bordet o skulle dansa: Lotta skrev en lapp (med blyerts.. haha) med stora bokstäver, RESERVERAT.. HaHa.. va? Ingen annan som provat det? :P
Ok.. resultatet.. det tog en sådär halv sekund tills folk kom o snodde platserna, men det kunde man ju ha gissat.. Kul idé iaf =)

image552
God drink där Lisa =)



Riktigt kul kväll!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Avslutar med kort på Daisy, sötaste vovven, näst efter Wilson! :P
Mandis, kusin, ringde o undra om jag kunde vakta henne lite.. Visst! Så tomt här hemma utan Wilson, så perfekt! Himla mysig vovve, när hon väl kom på att hon överlever utan matte en dag sådär.. HaHa!
Jag vakna mitt i natten av att lillvovven kryper in under täcket, ålar sig nerför mot mina fötter, kurar ihop sig o sen drar en djup suck o somnar.. Måste vara jättevarmt att ligga hela hon under täcket.. men njae.. hon verka rätt nöjd.. =)
Är gärna hundvakt igen, när som!! O så ska Mandis o jag ta tag i kusinträff också.. KUL!

image557

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Världens två minsta drinkar! Nånsin?

2007-09-02 @ 21:05:41
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Snökalven

Blogga!

2007-09-03 @ 22:49:22
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Fia

Vilken party pingla du har blivit!

2007-09-04 @ 00:21:59
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Fia

Vet du hur man får kalendern att visas?

2007-09-04 @ 10:44:52
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0