Finn ett enda fel???

Satt o kolla igenom lite kort.. Hittade ett som rörde upp lite känslor..

image575


Den här noggrant inslagna kartonglådan snickrade jag ihop när jag o Alec skulle på fest i somras..
Finn ett enda fel??? Jag kan då inte se nåt..

HaHa, var bara ett problem: Pelle som hade festen var inte speciellt förtjust i öl.. eller.. starka nötter.. eller ölkorvar med god smak..
HaHaHa??!!

Det var nog bara chokladen som blev riktigt godkänd, resten fick vi gå in på redan samma kväll =)



Igår kväll var det myskväll med Fikarna hemma hos Maddis, jättekul! Vi fick fram våra almanackor.. bara att erkänna att våra fyra liv tillsammans inte fungerar spontant.. =) ..o helt otroligt så fick vi ihop en hel del träffar i höst, ser fram emot varenda en!



¤ Hej Carro förresten, hoppas du får en bra dag på jobbet =)
Jag vill komma till Brokind snart!!
Hoppas ni hade kul ute igår!!

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Jag hade iallafall blivit väldigt glad för den där kartongen. Bara bra grejer!

2007-09-23 @ 20:58:34
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Anonym

HEJJJJJJJJJ
Haha, första kommentaren!
Flyttade in igår, känns toppen! Du är varmt välkommen!
Sup aldrig dagen innan du ska flytta :)
Kram

2007-09-24 @ 16:03:37
Postat av: Elin

hej snuttan! du får komma när du vill.. jag kan ringa dig under veckan så kan vi fundera ut något.. PUSS

2007-09-24 @ 20:19:13
Postat av: Emilie

Hahaha... vilken otur! Erkänn att du drack upp ölen?? ;)
Faaan vi måste ju ses snart.. i somras fanns det så mycket tid, men NU?? NÄÄÄÄ... bajs! Om jag är riktigtsugen på utgång på lördag när jag kommer hem från sthlm och om det inte blir för sent.. kanske jag kan slå en pling till dig, partypinglan? så kanske ja kan få hänga med ut o skaka stjärt.. hehe! Ha det bra..pusssss

2007-09-26 @ 17:06:50
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0