Klant...

Oj Oj.. höll på o få sova i trapphuset inatt..
HaHa, precis när jag öppnar ytterdörren därnere (prata i telefonen samtidigt, så ok, jag var lite okoncentrerad..) så lossnar nyckeln från knippan o försvinner spårlöst!!
Är inne i trapphuset, men kommer inte in i lägenheten..
Står som ett fån o letar överallt!! Men.. sen hade jag sån himla tur att min granne var på väg ner i källaren, han sprang in o hämtade ficklampa o till slut hitta han den!!! =)
Får man vara så där klantig??



Igår var det riktigt riktigt skoj! Förfest hos Andreas, o sen vidare till platens, riktigt riktigt skoj! =)

Fick hit Emma!!! Den tjejen kan dansa, så hela kvällen/natten körde vi, o Andreas & Andreas hängde på som bara den.. Tätt följda av Lottis, Alec, Lisa o Lena!

image576



      

image582

Kommentarer
Postat av: Maria

Läste vad du skrev om att frysa på bion. I somras var jag på Bergakungen (den nya biografen här i Göteborg) & skulle titta på Spiderman 3 med mamma & brorsan. Precis som du skrev höll jag på att frysa ihjäl, hela låååånga filmen igenom. Hade sandaler på mig & när jag reste mig efter filmen kände jag inte mina fötter- Shit vad kallt det var! Så jag håller med dig, på med värmen i biosalongerna annars väntar jag hellre tills filmen kommer ut på dvd. Inte värt att sitta & frysa sådär.
Annars är det bra med Rocky. Han är jätte pigg & med på det mesta, som det brukar vara:-)
Allt bra med dig & Wilson?
Kram Maria

2007-10-01 @ 14:15:05
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/
Postat av: Snökalven

Jao, var en kul kväll!
Hände det där med nyckeln när vi pratade?

2007-10-01 @ 19:24:41
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0