25 + 25 = Det borde vi göra oftare...

Nu är jag ute ur dimman igen.. senaste tiden har Lizans o min fest varit i fokus 100%,
men så blev det mycket LYCKAT också =)

Förberedelser i dagarna tre..

1. En himla massa bilkörande blev det..
2. Hungriga - Pizza
3. Vilken nyckel är det som passar i dörren?
4. Storhandling på MAXI
5. Lizan bakar tårtor
6. Första (och enda!) gången hon lämnade köket.. ;-)

-------> -------> 

Nima var snäll och kom ner till stan redan på fredagen,
så då kunde vi köra lite med honom också..
eller.. hur var det nu igen.. ;-)


Jovars - Nima var kungen i köket, innan festen =)


Mamma & Pappa var också kungar i köket/baren, fast under festen =)

       

Vi åkte ut till Grebo o hämtade bordsplaceringsskyltarna som Diggen gjort!!

Vi hittade finfina klänningar, matchande!



Carro kom o hjälpte mig med hår o smink.. hon kan allt den där ;-)
















På dansgolvet fick vi se många talanger.. mycket AT var de ;-)



O nu ska ni veta att jag ändå utelämnat vissa kort i dena genre.. HaHa.. Hej Frida ;-)

Vissa orkade längre än andra
AT- folket
Maddis o Caroline
lill-killen
Linen
Karin o Magnus


Kvällens present:                  Cattis & Linen hade satt ihop ett kollage med sina
                                                  25 bästa minnen tillsammans med mig!
                                                  HaHa.. vissa saker kan jag dock inte minnas..
                                                  eller vill inte minnas.. kanske det heter ;-)
Kvällens överraskning:         LiHtösen-styret som sjöng för mig =)
Kvällens mest tvingade:       Jag o Lizan tvingade lill-killen att utbringa en skål för oss.. HaHa!
Kvällens sminkös o fixare:   Diggen - Tack!

Dagarnas mest sjuka skämt:    JM- kuverten i bilen!!
Dagarnas kommentar:             - Lizan, i din o min relation är det jag som är mannen o du kvinnan!
Dagarnas största tack:              Till alla som hjälpt till med allt möjligt, Ni är guld!

Kommentarer
Postat av: cattis

Alla va verkligen där, o gud va kul vi hade. TACK för en toppenkväll :) Hoppas min inflyttningsfest blir lyckad också, dock inte lika stort röj, eller varför inte??

kram

2008-04-01 @ 15:27:23
Postat av: Angelica

Vi tackar och bugar för att vissa kort inte kom med. kom på det på morgonen och fick sån ångest:9 men sedan visste jag att du var för snäll för att inte lägga ut det där kortet! Mina ska med ut någon dag men bloggen har ju krånglat! blir nog imorgon:) tack igen för en superfest! kramar

2008-04-01 @ 17:01:54
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Snökalven

Tack för festen! Riktigt bra ordnat. Får hjälpa till lite mer nästa gång :)

2008-04-01 @ 19:13:07
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, jag var för trött när jag skrev min kommentar igår..skrev ju ditt namn för det va till dig:) haha, så fel det kan bli!

2008-04-02 @ 11:15:09
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Anonym

haha! det va kul på dansgolvet! puss och tack för en rolig fest!

2008-04-02 @ 21:31:29
Postat av: Empa

Tack för en rolig fest =) Väldigt god mat och trevligt folk.. väldigt lyckat!!!!
Hoppas du hänger med på lördag, för då äre feeeeest! Pusssssss

2008-04-03 @ 10:46:36
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0