Gäster...

När jag bodde i ekholmen tyckte jag det var trist att jag så sällan bjöd hem folk..
Är rätt nöjd med mig själv som läget är nu =)
Visst, jag får diska en massa mera, jag får städa lite mera.. men ändå.. =)

Idag är också en bra dag =)
Finns vissa saker som kunde tagit ner mig på jorden, men njae.. ;-)
¤ Uppklädda som fotbollsproffs cyklade jag o Malin till T1, o fick reda på att det inte var nån
   träning..
¤ Pluggande till sociologitenta..
¤ Alldeles förundrad över hur världen kan gå runt när det finns sånt folk som visades på
   Outsiders ikväll.. HaHa!

Det är vår =)                



Kommentarer
Postat av: Snökalven

Nej, jäklar vilka retards det var på Outsiders. Några av dem borde göra seriöst straffarbete.

2008-04-21 @ 23:33:14
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Anonym

På tal om att bjuda hem folk.....jag väntar fortfarande på mina tacos...

2008-04-22 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0