I kamp med mig själv...

Det blåser nya vindar.. har varit ute o sprungit precis.. efteråt vill jag bara skratta åt mig själv..
Jag blir verkligen två olika angelicor när jag joggar..

1. En som hela tiden övertygar mig om att jag ska vända redan vid nästa bro..
- vi vänder vid drottningbron tycker jag..
- ok, nästa..
- gumpekullabron räcker, ja, där vänder vi..
- ok, nu sprang du förbi den.. Skyll dig själv att det blir jobbigt nu!

2. En som kämpar på, trots att skoskaven gör jätteont..
- å nej, inte vända redan vid drottningbron..
- ge dig!
- ja, ok.. där kan vi vända..   200m senare: - Ha, redan förbi, lurad! Vi fortsätter!
- ok, inget val.. bara o köra nu.. Kom igen!


Men nu mår jag såå bra =)
Spelade ute på korpträningen i måndags, äntligen så pass varmt att man slipper innehallen!
Hoppas angelica nummer 2 vinner kampen, jag behöver kondition för att springa ifrån alla farliga tanter på korpplanen ;-)


Kommentarer
Postat av: Molgan

Jag har tyvärr bara den där andra .... det har sina för och nackdelar.

Fördel: Man förlorar inte mot farsan än, trots att han är grym på att löpa för sin ålder.

Nackdel: Fyfan vad jobbigt det blir jämt!

Knas!

2008-04-02 @ 15:34:05
Postat av: Frida

Kört min första mil nu:) underbart! jag hejjar på Angelica 2..den är nog jag tyvärr. Tävlingsmänniska som man är! hehe, ses imorgon:) puss o kraam

2008-04-03 @ 16:55:05
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Elin

Hej tjejen.. ser ut som ni hade en härlig kväll! Kul! Provade att ringa dig förrut.. men du kanske va ute och sprang.. haha.. glöm inte att äta mer om du tränar mer.. vill inte komma hem och krama om en spinkis!

2008-04-03 @ 21:34:19
URL: http://elinkrepper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0