Kär...

Kan man bli annat än kär?      ;-)                  

Helgen försvann i ett nafs.. men jag hade skoj på vägen! Bröllopet gick bra, på sista låten 'Jag ger dig min morgon' fick vi till riktig känsla, skönt att ta med sig till nästa gång!
Från Tjällmo blev det full fart tillbaka till stan, Mackan var snäll o släppte av mig utanför NH där konserten skulle börja om en halvtimme.. Jag bytte snabbt om, Anna fick informera mig om lite rörelser som de lagt till..
Hade rätt bra med puls vid det laget.. men det lugnade ner sig så fort vi kom upp på scenen -
Det var kul, o gick bra =)
Både skönt o trist att vårens slit med konsertförberedelser nu är över..

Dagens funderingar:        Huvudet är överallt o ingenstans..
Dagens lunch:                   Med pappa i skäggetorp.. En räksallad nästintill utan räkor..
                                            mitt betyg på skäggetorp ökade inte med andra ord..
Dagens flyende:                Från hemtentan      
Dagens kär 2:                    http://www.youtube.com/watch?v=oZi8qDOaRO0
Dagens måste:                  Städa.. borde ju vara perfekt att fly till.. :P

Nu är det snart eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej, ja det va jätte tråkigt att vi inte kunde.Det hade varit jätte skoj då både mamma och jag älskar schlager.Gick det bra annars då? Jätte fin duett...

Kramen cecilia

2008-04-15 @ 11:52:31
URL: http://ceciliasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0