Korp...

Ska o spela match strax.. Finn ett fel som leder till ett annat:

En plan..
Två mål..
En boll..
Sex tjejer..
Elva matchtröjor..


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

= Sex tjejer är för lite för att spela en korpmatch - så då undrar jag varför jag ser så jäkla glad ut för  :P

Jo, en plan stämde, två mål stämde (men i fel mål ;-)), en boll stämde också.. men.. tjejerna hade varit duktiga o lejt folk att vara med, så vi var nio stycken iaf, men det räckte inte riktigt.. Svårt att möta ett ihopspelat lag när hälften av oss inte känner varandra.. trist när det blir så.. när man inte vet vilket namn man ska ropa.. HaHa!  .. jag fick mig en röra-på-mig-genomkörare iaf =)
Efter allt regn så fryser jag nu.. trots att jag duschade lääänge lääänge, inte bra..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens lyssnande:                                John Mayer
Dagens mattips:                                    Pannkakor
Dagens (o hela veckans) klipp:           Räkor på Ica Signalen
Lösning på klippet:                               Lizan - kom o ät räkor =)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Crap att ni förlorade. Jag vill också ha räkor!!!!!

2008-08-12 @ 19:42:44
URL: http://snoqalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0