Att man ska behöva hota med pappa...

Fick bussa pappa på data-killarna... Då minsann fick jag datorn tillbaka..
O allting är kvar!! SÅ.. alla ni som trodde att pinsamma kort på er gått i graven..sorry...HaHa!

Idag var jag o Frida pigga som attan o åkte en timme tidigare till nkpg, vi hittade artikeln vi ville åt, o hann titta på böcker också.. Hon är fasligt snabb Frida.. hon hade redan hunnit beställa böcker som kunde vara bra att kika i.. så snäll som hon är så fick jag en av dom.. =)
En tegelsten, så frågan är om det var för att vara snäll eller för att hon skulle slippa bära med den till fjällen.. ;-)
Jag är bara lite avis på henne.. Tänk att åka med hela familjen till fjällen..
Carro - vi drar imorrn va?! Efter lunch kan vi säga åt dom att hämta oss! ;-)

Igår hade jag lite folk från klassen hemma, o så Anna & Sara med, mys!!

                         

Hannis följde med mig hem efter skolan - Jag satte henne i arbete, TACK =)

Ikväll blir det kalas hos Lisa, attans vad jag äter onyttigt nu för tiden... Tur att jag är aktiv sprinter samtidigt, HaHa, det tar ut varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0