Blåslampan?

Jag veeeeet - Jag är inte så bra på det där med att gå på med blåslampa o vara arg..
Fick ingen dator igår.. o inte visste de var den befinner sig heller.. den har tydligen blivit vidareskickad eftersom de inte kunde lösa problemet.. det bådar inte gott för att jag ska få tillbaka mina kort o arbeten nånsin igen..
De skulle ringa idag igen.. Får nöja mig med att sitta hemma hos alec så länge.. det är ljust ute iaf, så inga vampyrer den här gången.. ;-)
(Men nåt konstigt är det på väggen..eller.. hmm.. HaHaHa!)

                              

Igår kväll kom jag äntligen iväg på fika med Anna från gamla handbollslaget!
(Hej Anna.. eller..? =))
Hade så skoj, efter tre timmar var vi överens om att vi inte vuxit åt olika håll.. =)


'-nej, jag kan inte ses ikväll.. jag ska till george.. blir nog rätt sent..'

Det där kommer bli flera gånger!

På lördag är det dags.. Kom o tänka på en ramsa som pappa körde lite med när vi var mindre:

"Nu ska vi vara, Nu ska vi vara snälla"

Hoppas Totten kan den.. fast i det här läget skulle vi kunna byta ut Snälla mot Tysta.. HaHaHa!
Iaf när jag sjunger.. :P


O i helgen får jag träffa Cattis - the one and only =)
Love Love Love!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej=) visst tittar jag in här vet du!!! Vi hade tydligen mycket att prata om igår, tiden har nog aldrig gått så fort..haha..men det är ju bara för att vi pluggar, eller hur;) vi är inte så insnöade, väldigt öppna personer=) O du Angelica nu gäller det att VÅGA!! AAIII here we come!!!

2008-02-06 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0