Dagens ros till Frida =)

På nåt vänster så kan man tjäna en massa timmar på en dag, bara genom ett litet telefonsamtal, det gillar vi..
Frida ringde mig imorse, lagom när jag var på väg att stoppa ner matlådan i väskan o jag kände mig nog rätt laddad inför cykelturen upp till US.. men neeej då..
Statistikföreläsningen inställd!
O de var bara en himla tur att Frida hade kollat sin mail precis innan hon skulle gå.. Tack!

Här kommer Dagens Ros Frida!! ----<----@


Igår kväll övade vi på Carmina Burana på kören.. Det kommer bli grymt skoj att sjunga den!
Jobbigt, men skoj!

Tänk er ett stycke på ca en timme..
på ett språk ni inte förstår..
med höga toner så det känns som att man sjungit sönder strupen (redan efter första pappret)..
Är de inte underbart?? ;-)
Måste fixa musiken till det så jag kan öva o öva o öva! Känns skönt att kunna glädja mina grannar på detta sätt =)

Det har förresten flyttat in en hund i lägenheten bredvid min.. Har inte sett nån matte eller husse än.. Men den lille hunden (låter som en liten hund) verkar inte gilla spring i trapphuset.. O eftersom mina grannar gillar att springa i trapphuset i tid o otid så ska det bli spännande att se hur det hela slutar.. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är ju söt du:) Hihi! tack! tänkte på dig direkt, så att du inte skulle gå omkring och vara sur resten av helgen, för att du va tvungen att åka till norköping:) Hihi! trevlig helg, babe! pussss

2008-02-07 @ 13:23:50
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Sandra

Lite flyt du. :-D Själv brottas jag med förkylning och
diverse skoluppgifter. Livet på en pinne. :-D

2008-02-07 @ 13:45:33
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Cats

hej tjollahopp...
snart fredag o tatuering och hemfärd till skeda udee, jiiihaaa...va kul :) Ska bli så kul o ses...va så härligt att höra ditt skratt det sista ja gjorde innan ja gick o la mej..kanske ska vi ringa o natta varandra varje kväll!

Hur blev det me Jeppa?våga du? du vet att kompen står på spel..haha

må så gott, ses snart
puss

2008-02-07 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0