En himla massa italiensk buffé...

Tack för alla Grattishälsningar överallt!! 
Det har varit två jobbiga dagar för en nybliven 25åring.. Nu behövs återhämtning.. ;-)

Termin 5 har startat.. Rivstart med historiens längsta AT-dag.. HaHa.. Igår på campusbussen kom jag o Frida fram till att vi nog inte ska klaga... =)
Designkursen som startade igår är kanske inte riktigt min greja, men jag hamnade i en bra grupp så vi ska nog ro det i hamn! Ny basgrupp också, första gången i samma som Hannis! Ska bli spännande att munhuggas med henne, HaHa!

Lunch med Lasse idag, vi behöver vår 'Bästa Par'- dos!!

Igår hade det gått tre veckor sen datorn lämnades in, när jag kommer tillbaka till stan ska jag jaga expert med blåslampa!! Riktigt jobbigt nu när skolan börjat, jag behöver den!

Nu väntar 50 min på campusbussen.. Hoppas på ett mellanläge i temperatur, igår morse frös jag som attan, o på vägen hem var det varmt som tusan..
Träffade på världens charmigaste campusbusschaufför igår också.. HaHaHa.. Måste vara skönt att älska sitt jobb såå mycket att man njuter av att se oss stå o frysa utanför bussen eftersom 'bussen inte går förrens tjugo över'.. 

Snart dags att dra ihop en träff med Lizan, Linda o Norpan.. Kände igår kväll att minnena vi har är så himla knasiga.. Skrattade så himla mycket åt allt från
springa vilse i borensberg...
blå stora shorts i lambohovshallen till...
köra bil med handbromsen i...  

O sist: Arbetet med C-uppsatsen börjar på allvar om ca.. en timme.. Får se om jag o Hannis orkar se varandra mera när den här terminen går mot sitt slut.. ;-) 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja grattis grattis, inte illa att fylla år. Får vi fira med en löpartur för att bygga upp inför korpen!

2008-02-05 @ 12:05:21
Postat av: sandra

Så du har fyllt år? Grattis!! Bara ett år kvar på utbildningen. Va skönt. Vi ska ha otrosfärdighetsträning imorgon. 3.5 h.. Men det verkar skoj. :-D

2008-02-05 @ 12:27:32
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Frida

Näe, vi ska nog inte klaga, en lång måndag sedan ledigt hela veckan förutom en fjutta liten föreläsning på 1,5 timme;) Vad önskar du dig? nåt speciellt?:) Nu ska Emma och jag sitta med examensarbete! Måste kila:) Kraaam!

2008-02-06 @ 08:44:07
URL: http://nilaeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0