En himla massa ljus...

image769

I fredags, på Karins fest, fick jag se exempel på hur man som ung i Malmslätt slogs på bästa sätt.. Kan som enda vittne intyga att Calle fick sig rejält med stryk..
HaHa.. var det 25 du fyllde Karin?? ;-)

Ser inte fram emot en tur på campusbussen imorrn.. Förstår inte varför, men jag mår illa när jag åker nuförtiden.. brukar aldrig ha problem med åksjuka.. men det kanske kommer med åldern.. ;-)

Har varit ute i udden både lör o sön kväll, mys hos pappa o mamma! Ikväll lyckades jag ännu en gång att krydda maten så att pappa inte var helt nöjd.. Han är för snäll för att säga det högt.. men jag kan se på honom att han tyst bönar mamma att inta befälet vid grytorna nästa gång.. HaHa!
Satt o tittade i gamla fotoalbum, visade emelie vilka söta ungar vi var som små.. ojoj.. ;-)

¤ Kul att jag i lördags bjöd in mina bästa udden- vänner hem till pappa o mamma på taco o
   melodifestivalen, mer sånt =)
¤ Partylite ljusen kom förra veckan, fick med mig Sam o hämta dom idag, bra med bärhjälp..
   o packhjälp, o sorterarhjälp... =)
¤ Fotboll imorrn..men nån har snott mina skydd ????
¤ Visst ja killen, det var tanterna som ville stoppa byggandet.. inte tvärt om.. HaHa!
¤ Fick ikväll motvilligt erkänna att jag visst hade en extranyckel till lill-kill.. Attans.. jag som varit
   säker på att han själv lagt beslag på den..

Kommentarer
Postat av: cattis

Ja tror ja sitter p mjölby station efter ha varit en sväng i tranås nu på morgonkvisten...fy f-n...illa!

Men TACK för den här helgen gumman, hoppas det blir mkt lek nästa...o metallica-sång..du vet väl att du har en läxa..
kram

2008-02-18 @ 09:51:35
Postat av: Cats

Hmm..jobbar din pappas bror eller nån´s man på green cargo..sitter en man mitt emot mej på tåget som ja känner igen..han kan va släkting till A-barnen..ja tycker det luktar till A runt omkring mej..

2008-02-18 @ 10:42:24
Postat av: karin

fy fasen vad stryk han fick!

2008-02-18 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0