Fem fingrar ska skydda dig...

image755

Tottens dop - Grebo kyrka

Sammanfattning av lördagseftermiddagen:
Totten med familj höll sig lugna, Mackan o jag skötte oss, o Cattis satt still i bänken o filmade så.. TOPP ;-)

Är helt fascinerad av hur kul det var att sjunga till gitarrspel! Är så van vid Elin eller Eriks pianospel (O nu är det inte så hörni att jag inte saknade er.. HaHa) så det var en ny erfarenhet!
Ser fram emot att spela in skiva med Mackan - Guld =)

EFtersom Niklas Strömstedt skrev 'Var du än går' när han var skild (HaHa - Tack för efterforskningen) så överraskade jag o Mackan med att sjunga den efter dopet, på fikan.. Uppskattat av alla.. även om Totten själv tyckte att det räckte för dagen.. HaHa.. rätt skoj att försöka sjunga i kapp med en liten skit..! Också en ny erfarenhet!

         


Har varit o grattat Emma i norrköping idag,
Åh vad jag älskar när man hittat den där perfekta presenten! =)


Kommentarer
Postat av: Snökalven

Iiiiiiiih! Bra jobbat! Var längesen jag hörde dig sjunga nu. Om inte videon jag kollade på för en halvtimme sen räknas. Angangangang!

2008-02-10 @ 23:28:50
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Elin

Hej vännen! Kul att det gick bra på dopet, det var säkert så fint som det alltid är. Saknar dig!

2008-02-11 @ 09:29:29
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: Maria

Kom på att jag aldrig hört dig sjunga. Bara när du var med på Nyhetsmorgon men då var det inte solo. Du får sjunga för mig när du kommer:-) Hoppas att födelsedagen var bra annars.
Nu blir det valphämtning på Onsdag sen väntar några månaders jobb.
Kram!

2008-02-11 @ 21:46:14
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/
Postat av: carro

Ni var toppenbra... Totten var väldigt nöjd =)

2008-02-12 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0