Göra tusen saker samtidigt...

Jag är rätt bra på det, göra en massa saker samtidigt, Ni skulle sett mig i onsdags:

¤ La över den precis färdiga laxen o potatisen i matlådor
¤ Åt macka
¤ Drack mjölk
¤ Pratade med pappa i telefonen
¤ Öppnade dörren när det ringde på
¤ Plockade ihop papper till styrelsemötet

Innan ett projekt är klart så har jag hunnit börja med nästa.. på nåt konstigt sätt så hann jag i tid till styrelsemötet, jag var inte ens sist på plats =)

Ikväll ska jag hämta Cattis på stationen. Hon o jag o Mackan ska ut till Udden o öva lite inför morgondagen.. Eller.. vet inte om Cattis tänkt hjälpa till o köra i bakgrunden, vi får väl se ;-)
Ska bli mys o krama henne lite iaf =) 
Vi borde nog börja med hennes förslag, ringa o natta varandra på kvällen, finns nåt som heter:
Somna med ett leende på läpparna!

Om någon timme så kanske jag har tagit tag i en sak som jag verkligen borde tagit tag i.. Kan Cattis så borde jag med kunna.. =)
Fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en upptagen flicka. Säker på att dopet kommer gå bra. Nyfiken på att höra en sjunga ngn gång. :-D

2008-02-08 @ 13:46:39
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Frida

Absolut det gör vi:) Njuta av helgen nu. Jag kommer behöva gå tidigare från designen på onsdag men det kan vi ta nästa vecka...Examensarbetes möte med norrköpings kommun;) dop i helgen? lycka till me sången. puss o kram

2008-02-08 @ 14:04:41
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Cattis

Hey beautiful girl! Såå mys o såå kul det va igår, varför kan vi inte bo i samma stad? jag vill, jag vill...flyttar till en stor lägenhet i början av april..du kan väl va lite kombo till mej i vår/sommar/höst ?? ja, ja, ja...jag vet att du har en förkärlek till örebro...påtal om kärlek..tänk om din framtida kärlek är en örebroare...det måste va värt ett försök o komma hit me lupp o leta ;)

Ses i eftermiddag gumman, love you
puss

ps. DU o M är verkligen nya roxette, o skivomslaget ÄR kirrat, ja lovar...kolla in Youtube ;) .ds

2008-02-09 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0