Jag gillar Alla Hjärtans Dag =)

Tvärt emot många andra så gillar jag faktiskt Alla Hjärtans Dag =)
Det finns många som behöver höra att man bryr sig om dem (ok, lite trist att det ska behöva finnas en egen dag för att man ska påminnas om det..) så det är bara att ta tillfället i akt!
Jag försöker, och tror nog att jag blivit bättre på det också, att berätta för mina vänner och min familj när jag uppskattar dom!
Så, ta de lugnt, o njut lite istället - Gört =)

Har nog kommit på en idé till vad jag ska ge Lizan när hon fyller!
    Gillar det här kortet - naturligt, men åååå så trevligt =)

Igår fick jag mail från en av tjejerna i 'Alla Lösa Går Om' (vårt korplag) o nu har vi fått några halltider bokade, så snart rullar bollen igen!!

Kom o tänka på mina idoler =)

       



Imorrn ska jag o Maddis få frukost hemma hos Caroline!!
Sen drar jag vidare till nästa energiställe - Grebo =)

   FRIIIIIIIIDENS =)

Kommentarer
Postat av: Den livsfarlige

Helt rätt, alla hjärtans dag behöver inte vara en dålig dag som singel. Man kan ge kärlek och omtanke ändå!!!

Ha en trevlig alla hjärtans dag!!
Speed-dating nästa

2008-02-14 @ 14:19:34
Postat av: Snökalven

Meeeeeeeeeh! Mitt skadekort igen.

2008-02-14 @ 19:05:50
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Elin

Jaa jag kommer! Räkna med att du inte slipper mig i första taget.. kommer va som en igel på dig.. haha..

2008-02-14 @ 23:20:26
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: anette

saknar ni nån spelare i laget??hör av dig....

2008-02-15 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0