Myshelg!!!

När det är fint väder är nog udden det bästa stället o vara på..
Jag o Hannis följde med mamma o pappa, med mellanstopp på mcdonalds, ut dit efter festivalen igår.. (synd att caroline inte följde med också..)
Såg/Lyssnade på bra, gammal och välgjord, musik o fikade innan vi la oss i blåa rummet o snacka skit innan vi slockna..

Frukosten klar när vi gick upp - mera bra musik =)
Promenad i solen.. det blåste men det var underbart iaf!


   
Melodifestivalen ja.. Har hört att många inte tyckte det var nåt o hänga i julgranen.. o visst, lite håller jag med.. men samtidigt är det svårt att jämföra nåt man ser på tv med det man ser live..
Vi rocka =)
Innan vi tog oss till cloetta åt vi saffranspasta här hemma - går inte att misslyckas med.. t o m pappa såg rätt nöjd ut över smaken.. HaHa! När jag handlade glömde jag förstås köpa saffran, så Hannis fick hoppa in som räddare i nöden.. tack! Fattar inte hur man kan glömma det när man står o tänker på det hela vägen fram i kön i affären.. men jag är inte direkt ensam om det så..

Vi satt på första raden, o såg väldigt bra! Nedanför oss, på golvet, satt tre killar, där iaf den närmsta måste varit på genrepet eftersom han kunde rätt mycket av texterna.. han gav oss rätt många skratt.. digga är kul.. HaHa!

                   



Helgens dans:                     Hannis o jag i badrummet.. HaHa, klockren!
Helgens roligaste syn:      Killen rakt framför oss i cloetta.. vilken kille!!
Helgens dyraste:                Gröna neonlysrör.. men de var lite skoj.. =)
Helgens bästa:                    Björn Gustafsson.. HaHaHa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0