Ni ska vara ute klockan 23!

Klockan är över 23 o styrelseskiftesmiddagen är precis slut.. Jättekul kväll, men tyvärr slutade den med att tjejerna lämnade ett minst sagt stort berg med disk till mig..

Tack tjejer, verkligen... Tack ;-)


             

Det är spännande med folk o hålla tider.. Nu är inte det här en pik till just dig anna ;-)
Jag skulle lika gärna kunna prata om mig själv.. Vad är det som är så svårt egentligen.. Varför blir det alltid sådär att den sista timmen bara flyger iväg o man har glömt en massa saker som helt plötsligt måste gå i raketfart??
Saknade staropramen-eva ikväll..

hade vart skoj om hon varit hemma o kunnat vara med..! Måste komma ihåg att använda biocheckarna vi fick för att vi sjöng i julas.. innan de går ut.. onödiga pengar annars..

Imorrn ska jag plocka ner plastbordet som stått i mitt vardagsrum sen rätt lång tid tillbaka, det får va slut på att ha en massa folk rännande här.. ;-)
Känns skönt att jag bor så pass stort att folk får plats.. SKOJ!

En dag som började illa med huvudvärk i hela skallen blev till slut rätt bra iaf =)

O Frida - Idag gick det bättre ;-)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Iiiiiiih! Jag vill ränna och äta schwarzwald snart igen.

Mums!

2008-02-22 @ 10:34:08
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Frida

Haha:) Bra! Jag lyckades också med grönskaerna igårkväll. Men Peter hade lyckats att skära sig han med..Haha! Hade ganska kul åt det! Lovely med helg! Hoppas ni får det super imorogn kväll, ska se om jag ser er på tv:) hihi! städtajm! puss o kram

2008-02-22 @ 12:59:03
URL: http://nilaeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0