Överraskning för Anna!

Facebook kan vara bra ibland..
- Träffade handbolls-Anna för nån månad sen, vi fikade, hade jättekul

- Anna berättar för Emily (som jag gått på berga ihop med) att vi hade så skoj
- Emily planerar 25års-överraskningskväll för Anna, hyra hotellrum o restaurangbesök
- Emily skickar ett message på fb till mig o frågar om jag vill följa med
- Det ville jag.. o hade en jätteskoj kväll med galna tjejer!! =)

             


När vi ätit klart på Annas favoritställe Yogi (Känns bra med expertråd när man ska välja mat ;-) )
funderade vi lite på hur kvällen skulle fortsätta.. Platens fick de bli.. vid 22.. ha ha.. vi hade inga problem att få bord iaf.. även om vi blev av med det sen.. hmm.. Tiden gick fort o det ramla ner folk rätt snabbt.. Kul kväll!! Stod o skrattade med handbolls-Malin (numera korp.Malin) ett bra tag.. så rolig tjej!

              


Kvällens 'finger i ryggen:                        

Kvällens eko:                                             Glöm inte din jacka sen malin!!
Kvällens sämsta:                                       'Jag vill ha en tjej som pratar franska...'
Kvällens 'jo hon spela visst de!'               Pirog
Kvällens bästa beslut:                               Mitt eget, för en gångs skull =)
Kvällens tack:                                            Till Emily som fråga om jag ville följa med!

Idag tänker jag på Cattis - hela tiden!!!

Kommentarer
Postat av: steff

Han är grym? vem är han?

2008-02-23 @ 12:02:07
URL: http://exilstockholmaren.blogg.se
Postat av: Malin

Hallojsan!
Malin här. Fina bilder på oss :)
Kul att träffa dig och herregud man måste ju säga det att Platens kl 22 är sådär ;)
Jag var inte hemma förrän 3 sen och upp kl 8 och nu på´t igen...
Hoppas mel.festen blir toppen!
Ha det!

2008-02-23 @ 17:31:20
URL: http://brummelisa.blogg.se
Postat av: Anna

Haha det var så kul!! Blev riktigt överraskad=) O på köpet träffa vi ju massa andra roliga prickar!! O för din del Angelica så kan den kvällen bli början på din framtid ;) Haha du är så rolig!!
Gör om det där snart igen tycker jag!=)

2008-02-26 @ 10:26:26
Postat av: malin in the pic

haha..korpen-malin. jag är very pleased med det namnet. din blogg blir min följetång från o med nu.. puss puss ciao

2008-02-29 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0