Plåster...

Ni skulle ha sett Frida o mig på designen imorse.. HaHa! Jag står o tittar när hon ska skära i vår uppblåsbara-dyn-modell.. Tyckte nog allt att hon var rätt stabil på det.. men så sluta det inte bättre än att hon slinter o skär sig i pekfingret.. ajaj... O jag ska hoppa in som hjälte:
-Ta o plåstra om dig du, så fixar jag det här..!
Vad händer..? Jodå, jag gör precis samma sak.. i samma finger..
HaHaHa! Vilka stjärnor =)            

Vill bara tillägga att vår modell sen till slut blev riktigt fin, man kan tro att vi ska bli... civilingenjörer.. eller nåt.. ;-)

Dagens tanke:                          Knäckebröd är bra för tandköttet - ät det!
Dagens kaffe:                           Med grädde??
Dagens tröttaste:                     Jag.. på campusbussen
Morgondagens tröttaste:        Jag.. på campusbussen

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad betyder musiken för dig? Vad lyssnar du på, och varför? En dag utan musik - är det möjligt för dig?

2008-02-21 @ 00:26:16
URL: http://annaahlvin.blogg.se/musik
Postat av: Frida

Haha:) vi är nog stärnor på riktigt:) Tyvärr gör det lite ont i fingret! ajaj, du får kopiera mina anteckningar:) krya på dig stumpan! puss o kram

2008-02-21 @ 14:28:25
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: carro

jag tror inte knäcke är bra för ditt tandkött!

2008-02-22 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0