Speed dating...

Igår provade jag Guitar Hero för första gången.. HaHa, det var kul.. men..
..har en kommentar:
Mackan - Du behöver inte känna nån konkurrens!!

image762


Hittade en duett med Katie Melua & Eva Cassidy på youtube förut.. Speciellt att sjunga med nån som inte lever.. Det var fint =)

Imorrn ska vi ha basgrupp i lkpg, skönt att slippa campusbussen! Måste varit smarta tjejer som kom på den idén ;-)
Imorrnkväll är det speed dating..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Nej.. jag ska inte gå.. men jag ska tänka på er tjejer ;-)
(O på Richard... HaHa, sorry!)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Fick ännu ett bevis på att jag är familjens svarta får när det gäller musikalitet igår kväll. Du var klart bättre än mig på Guitar Hero :)

2008-02-13 @ 21:29:48
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Den livsfarlige

hahaha hördu nattuggla hur ska du någonsin kunna sova nu när du spelar guitar hero??

Och förresten reffar du till mig som tjej?? ;)

2008-02-13 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0