21 km...

Jaa då.. Avvänjningen har bara börjat..
Jag lever fortfarande, o det dyker upp fler o fler positiva saker... =)


Med siktet inne på göteborgsvarvet i maj sprang jag o Frida stångåvarvet igår.. skönt! Vi hittade ett bra tempo, o hade det inte varit för att jag skulle ha Mia o Karin på besök på kvällen så hade jag kunnat fortsätta lite till! Skönt att Frida är ok med att jag pratar under tiden, HaHa!
Det går väldigt mycket lättare att ge sig ut o springa när man har ett mål med det.. bara ett tips =) 


Kommentarer
Postat av: Sara

japp japp, nu är det bara att börja träna stenhårt!! puhhh. det är en lång sträcka att springa, men det fixar vi!! inga problem.
bara att ge sig ut i spåren nu!
pusss på dig sötis!

2008-01-16 @ 12:44:17
Postat av: Andreas

hurtig du är då

2008-01-16 @ 13:57:30
Postat av: Cattis

ojsan, ojsan..du är ute o löper- STORT!! Jag ska till öland i helgen, du ska inte me så kan vi ta oss en springtur ;)

Puss

Ps. Bra att du tar korpfotbollen seriöst, kondition är A och O =). ds

2008-01-17 @ 09:49:25
Postat av: tina

heja heja!!! vi ska ta hem hela loppet, kommer dock va lite tufft längst fram me kenyanen jämte....men sen bara spurtar viiiiiiiiiiiiiiiiiii

2008-01-18 @ 11:52:13
Postat av: Frida

wohoo!! ja nu ska vi köra:) vi ska med srpinga, sara och jag:) är redan i full gång med träningen, men man ska orka med..suck. Är helt slut idag känner jag, Göttans me tentan:) wohoo! ska nog ut en sväng ändå och springa:) ses på måndag! kraaam

2008-01-18 @ 14:27:44
URL: http://nilaeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0