Idoljury...

Strax dags att ge sig av upp mot universitetet, ska sitta med på provsjungningar för LiHtösen... Så det kommer bli ett evigt kanon-sjungande av Broder Jakob, som vi ska använda för att se om tjejerna klarar av att sjunga en egen stämma/text medan andra runtomkring sjunger annat...
Kommer ihåg min egna uppsjungning... Broder Jakob gick bra, HaHa, den har jag o mamma sjungit i bilen sen jag var liten... o det var rätt ofta som jag tvingade pappa o killarna att hänga på också.. HaHa! 
Som egen låt valde jag Som en bro över mörka vatten, kunde inte texten men det löste sig ändå.. Nu kom jag  tänka på Elin... ... ... Saknar Dig vännen!! Håller tummarna för alla dina tentor!

Mitt joggande håller i sig, bokar in kompisarna varannan dag, så att jag inte kommer undan.. Känner mig själv lite för bra i det där läget, skulle lugnt hitta på annat om jag inte dragit in nån annan i planerna redan.. Igår sprang jag, Frida o Sam stångåvarvet, lite halt var det... Skulle sitta fint med en skada nu kanske... Så kunde jag ta det lugnt o återgå till mitt vanliga stillsamma liv.. HaHa.. eller inte..
På måndag är det dags för upptaktsmöte med korpfotbollen, kul o se hur många vi blir.. KUL VÅR!!   

         
Hittade två kort från pappas 50års fest för ett par tre år sen.. Jag o farmor.. Vi hade skoj.. HaHa!
Man ska bjuda på sig själv.. eller? =)

Kommentarer
Postat av: cattis

klart man ska bjuda på sig själv:) är det monica E som skymtar i baKgrunden?människan ser bekant ut!!

2008-01-24 @ 18:07:17
Postat av: Elin

hej honey! jag försöker fixa noterna och skickar dem till dig imorgon.. är det någon mer du behöver än "handens fem fingarar"? saknar att sjunga med dig.. jag får ingen musikalisk input alls nu under tentaplugg.. usch, vad det är tråkigt! skulle t.o.m kunna tänka mig att sjunga "Tiggarn från Luossa" eller den där "berg och dalar"-sången.. då har det gått långt va? äsch.. nu ska vi gå ut och dricka öl. saknar dig! take care och spring inte omkull när du är ute och ränner kring stångån din hurtbulle! kram

2008-01-24 @ 21:19:54
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: Snökalven

Va? Jag kommer verkligen inte ihåg att vi sjöng Broder Jakob. Kanske Broder Jacopp, iofs.

2008-01-24 @ 21:51:40
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0