...internetmissbrukare...

- hej, jag heter angelica, o jag är internetmissbrukare
- hej angelica




HaHaHa... Hmm..
Min dator är alldeles kaputt.. Den har strulat i nån vecka, och till slut blev det svart i rutan så jag har lämnat in den.. Nu vill jag bara att alla håller tummarna så hårt ni bara kan, för att alla mina grejer ska ligga kvar på datorn när jag får tillbaka den!!

Pappa o mamma tog med mig ut till tornby efter att vi lunchat på ming med andreas.. fick en förtidigfödelsedagspresent- matta till vardagsrummet, lite ljus o ramar till min fotovägg =)
Vi svängde in på jula o köpte mig en radio också, för tystnaden utan all musik på datorn gör mig galen!! Blir man rädd för sig själv.. lite.. ;-)

På fredag ska jag till grebo o mysa med Totten, äntligen!

 AT- examen blev lyckad i fredags.. Jag som gillar att improvisera lite fick som jag ville.. HaHa.. Erik skötte sig bakom synten, o Hanna o jag höll oss lugna.. =)
Saknade Elin, som vanligt vid såna härna tillfällen..
 
image735

Dagens 'har ni sett den förut'?                    
Dagens kommentar:                                       'Ska du flytta in i min soffa nu igen eller?'


Kommentarer
Postat av: Snökalven

Soffan är jäkligt mycket större nu också!

2008-01-14 @ 18:03:39
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Elin

Åh vad fina ni var! Hade också velat vara där.. här är det ångest inför första tentan i straffrätt.. var i garmisch partenkirchen i helgen och det var förvisso helt underbart! saknar dig! hälsa erik och hanna också.. puss

2008-01-14 @ 22:12:32
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till en bra examen! Själv skriver jag t1 tentan imorgon... lr jag har den muntliga biten. Powepoint o allt. :-D Snacka om att vara ute i elfte timmen

2008-01-15 @ 18:05:36
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: erik

wow, va vi är snygga

2008-01-16 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0