Let's Dance...

När jag igår låg i soffan (ok.. mådde inge vidare efter en lördagskväll med Lisa på platens..) o slöglodde på tv, o fick se att fyran visade reprisen av LD så tänkte jag direkt på Lizan... Vore roligare att se det med henne... men vad gör man... jaja...
Efter att ha skrattat åt nåt David sa så var jag tvungen att messa till henne o fråga vad hon gjorde o hur hon mådde... Fick ett svar:
- "Ligger i sängen o garvar åt david i Let's Dance..."
Vi skickade några mess mellan oss, men till sist ringde jag henne istället... hann inte ens säga hej förrens både hon o jag skrattar som tokar...
Han är klockren =)
De korta filmerna de visar innan varje par ska dansa är också klockrena...!!

Hmm.. Lizan, jag kommer inte ihåg vad det var din brorsa sa om oss..
HaHa.. "Kloka i huvet.." nåt va? HaHa!


Upptaktsmöte till korpen ikväll, jag är laddaaaaad =)


Kommentarer
Postat av: Lizan

Hahaha så himla klockrent!!! Tyvärr kommer jag inte helelr ihåg exakt vad han sa men det var npgot liknande "- är det nåt som är fel på er eller? Ni är ju inte kloka i huvet ". Hmmm, jag vet inte, men det är nog inte omöjligt att det ligger något i det!!! hahaha kram

2008-01-29 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0