Ny basgrupp...

Först ville jag bara lägga in en liiiiiten liiiiiten detalj som jag tänkte jag kanske ville berätta...

JAG KLARADE BÅDA TENTORNA!!

Det var det... åter till verkligheten...

Träffade lite nytt folk idag, en ny basgrupp för de kommande två veckornas sexologikurs. Kom på mig själv med att sitta o le precis innan vi började.. fattar inte att jag tycker det är så skoj med nya människor =)

¤ En ny person påminde mig om en gammal person idag.. Spännande med folk som inte är vad
   man först trodde..
¤ Sprang med lill-killen runt ån igår...
¤ Taco... här kommer jag =)

Kommentarer
Postat av: Empa

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Gud vad kul snuttan.. Det är ju helt fantastiskt!! Är jätteglad för din skull.. Klart vi ska ses snart! Puss o kram skumbanan

2008-01-22 @ 19:14:11
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Elin

Härligt vännen! det känns väl skönt.. jag gjorde min första i straffrätt idag.. fem to go!

Jag kan skicka noterna till dig.. vill du ha dem per post eller mail?

hörs snart.. nu ska jag äta pannkakor (de blir aldrig som hemma.. undrar vad det beror på?)

2008-01-22 @ 19:45:53
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: Cattis

GRATTIS gumman, va duktig du ÄR!!
Va så kul o snacka i tele förut, saknar ju dej..lova att du kommer MINST två ggr till öland i sommar, annars överlever ja aldrig!

Mackan o jag ser fram emot kalas i slutet av mars...visst har ni er första framträdande då?måste ligga på lite nu..

kram

2008-01-22 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0