Nyårsafton 07...

Nyårsafton hemma hos mig innebar att jag skulle stå för varmrätten tillsammans med min dejt för kvällen, Hannis =)
Samuel o Pelle skulle till signalen o handla på morgonen, så det gällde att tänka smart o hänga på.. Gick smidigt.. skönt när man hittar i affären..
Lunchade på stan, med Andreas, pappa o mamma..
Efter att ha pratat med Andreas om deras kommande allergifest på kvällen var jag rätt nöjd med att våran kväll skulle bli icke-allergisk.. Blir liiite lättare då! =)

Hannis kom o hjälpte mig med förberedande av maten, o för att få lite stämning (o för att låna en stol) gick vi upp till Andreas, stod på hans balkong o njöt av raketerna som small 17.45.. Ingen bra tid, men man får anpassa sig..
image715

Blev en jättekul kväll! Tina o Lasse hade fixat förrätt, Marie o Daniel efterrätten, väldigt gott! Nästa gång ska vi kanske prova med lite kommunikation vad gäller ingredienser till maten.. HaHa, men vi gillar parmaskinka, så det är ingen fara.. =)



Tina o Lasse hade fixat ihop en lek a la Doobidoo där vi fick sen en bild på en artist o sen skulle vi sjunga en låt som fick medspelaren att förstå vem det var på bilden.. Behöver väl inte säga vilka som vann, men.. jag o Tina var rätt bra.. =)



På tolvslaget hade vi tagit oss upp till Borggården, kul att se så mycket folk! Daniel fick kämpa ett tag, men till slut fick han upp skumpan, Gott Nytt År!

image723
image720



Kvällens kommentar: 'Det är mycket roligare att va full med sånt här!' Hannis om raketerna =)
Kvällens roligaste: Titta en rosa elefant!!
Kvällens värsta: I den enorma stressen o pressen som infann sig så kommer Angelica inte
på en enda sång med BRITNEY SPEARS!!! HaHaHaHa!
Kvällens läskigaste: Raketer som smäller överallt, på marken, på husväggar..
Kvällens pli: Mina gäster diskar innan de går =)
Kvällens soffsovare: Jag lånade ut sängen till Tina o Lasse, det var dom värda =)

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall för jag fattar noll :).
Bra blogg du har förresten.

2008-01-02 @ 13:26:37
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Julia

Varför börjar man egentligen smälla så tidigt, när det är massor av timmar kvar innan tolvslaget? ^^
God fortsättning!

2008-01-02 @ 13:34:19
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Nima&Lizan

tja!
här e vi :) Lizan och Nima,son till Bin Laden:)
tänkte önskar dig ett gott nytt år med massor av glädje.
du har fin blogg precis som ditt leende som du har det alltid med dig. men alltså allvar, blir du inte trött på det? nä skoja bara. sköt om dig och ha det så bra

2008-01-02 @ 18:06:54
Postat av: Elin

Tänker på dig med! och lyssnar på dig också för tillfället ;) men du.. vi behöver uppdatera våra inspelningar.. fields of gold och streets of london i all ära men även de kan ju bli uttjatade.. väntar med spänning på nya sånger från dig! puss

2008-01-02 @ 22:01:23
URL: http://elinkrepper.blogg.se
Postat av: Hanna

let me know the pinkpanter shows up! Angelica vilket nyårspar vi var! du var bäst som värdinna.... konstigt att det blev så mycket vin över..... men oroa dig inte...jag kommer och hjälper dig få undan det nästa helg!!!!

2008-01-04 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0