Stora killen =)

Totten har blivit stor!!
Vi har vart ute o gått, o så det stora projektet, som jag strax ska återvända till: Vika servetter!!
Jag är rätt bra på det har jag märkt.. ;-)

För övrigt:
¤ Igår sprang jag 45 minuter.. igen =)
¤ Gå kurs för att övningsköra.. undrar om jag klarar det..?
¤ Vill ha med Erik o hans gitarr på Tottens dop
¤ KLARADE PSYKOLOGITENTAN!
¤ Imorrn ska jag springa 45 min.. igen =)
¤ Ska jobba på det här med stretching..

Min avvänjningstid fortsätter gå bra, superbra.. jag är rätt glad faktiskt.. =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Puh! Servetterna är fäääärdiga =) å vad fina de blev, hör av mig när det är dags att sätta dit rosetter moohahaha

2008-01-18 @ 18:11:42
Postat av: Erik

Hej Angelica! Klart jag kan vara med, vem är totten?

2008-01-19 @ 19:13:31
Postat av: Cattis

Visst är det mys med små "tottar", jag hälsade på min färskaste kusin nu när jag va på öland, blott 6 dagar gammal..skulle ljuga om ja sa att ja inte va lite sugen ;)

vi måste styra upp en dejt snart, börjar få angelica,abstinens!!

2008-01-20 @ 17:06:03
Postat av: Maria

Jasså, datorn funkar igen märker jag:-) Springa Göteborgsvarvet är stooort. Jag håller mig till Vårruset, alldeles lagom för mig. Tar du med dig Wille-lillen när du kommer? Skulle vara kul om du gjorde det. Då får du träffa Drago med... Ha, ha- Vilket namn egentligen- Drago... Hmmm, ja ja... Kram!

2008-01-21 @ 19:14:26
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/
Postat av: Cattis

vill bara säga att jag skaffat internet - wiieee:) så nu blir det att surfa från örebro o se öland i sommar!!

Kan du inte kolla upp fest-datum snart?är mycket 25-årskalas i mars månad..men vill ju inte boka upp mej så ja missar ditt/ert..

saknar dej
puss

ps. morfar hälsa så mycket till sånglärkan.ds

2008-01-21 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0