Vatten & Öronproppar...

Igår kväll blev det en spontantur hem till Tinta för lite vin, o sen fortsatte vi till Bishop där vi hittade ett bord, perfekt! Bara andra gången jag var på det stället.. men varför inte.. bredda!! =)

Efter en liten stund i kö gick vi in på Harrys, dansa en massa, kul! Men det verkar inte som jag lärt Tinta ett dugg om hur det fungerar med väskor o öl när man är ute.. HaHa.. Det där måste det bli bättring på!

Hade en jätteskoj kväll,
trots att Tinta hade kul åt mig i baren:
'Hej, ett glas vatten till tack... o förresten, har ni öronproppar?' =)

Fick eskort hem, Samuel var snäll o pratade med mig i telefonen när jag cyklade i snöstormen..
Guld =)
Sen råkade jag avslöja mina planer för söndagen, att jag skulle infinna mig på ica vid nio.. det fick jag sota för.. HaHa! Ska se till att vara tyst i fortsättningen! Tur att nån ringer o väcker mig iaf!

Världens bästa Anna & Sara kommer ikväll, dom måste ge mig lite ENERGI!!
Så nu blir det smörgåstårtsgörande o så tillbaka till det eviga pluggandet.. På tisdag smäller det..

image725


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli så trevligt att komma hem till dig ikväll sötis!! Men tror du man kan plugga när man sitter å tänker på den där smörgåstårtan eller?!?! Det är omöjligt kan jag tala om, haha :D Ses om 5 timmar. PoK!

2008-01-06 @ 13:11:50
Postat av: Sara

Tack för världens godaste smörgåstårta =) e fortfarande mätt efter den kan jag säga! det var riktigt roligt igår och mysigt, det måste vi göra om!
och om ett halvår så smäller det ;)
ha det så bra, världens sötaste& bästaste angelica =) jag tänker på dig, och lycka till med plugget nu!
Pussss och kram

2008-01-07 @ 09:45:33
Postat av: Frida

ja, kjlart det är;) jag har nog redan din om ja inte minns fel. Hur va smörgåstårtan??;) heeh! längtar till onsdag!!!!! saååå skönt!plugga lugnt! puss o kram

2008-01-07 @ 10:06:19
Postat av: Emilie

Vilken lyx med smörgåstårta ;)
Ja nu jävlar ska träningen sättas igång igen.. du ska inte med på ett pass eller två mellan tenta skrivandet? hihi.. Lycka till!
Pöss

2008-01-07 @ 12:57:10
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0