Ill be back...

Jag gillar den här bron!!



En av de första grejerna vi gjorde när vi kom fram till Byxelkrok var att fixa en nyckelring till bilnyckeln, för den var vi livrädda för att tappa bort.. Bilens ägare är Hannas kompis, av det manliga könet, därav valet av en roooosa gummibil... :P




Första kvällen åt vi ute på altanen, underbart väder! O Hidden Rock funkade i år också =)




Solnedgång som heter duga, o Hanna var faktiskt i o badade också!!
Jag väntade till tisdagen - finns bildbevis för er som tvivlar.. :P




Vi älskar frukostar!




O pastasallader... utan sand o PIIIIIIIIIIIIIIIIP i.. HaHaHa!





När det blåste sand fick man skydda sig bäst man kunde.. =)



--------------------

Blev en tur till Paradiset också såklart, inget öland utan den turen..
O kul att Helge orkade följa med!



-------------------



Hur mycket vi än ansträngde oss så slutade det alltid med att vi handlade för mycket mat.. Hmm.. till sist kom vi på att vi nog trodde att Tina o Maria satt o väntade på oss uppe i stugan.. ;-)





Som i övriga ländet så blåste det även på öland.. men med rätt kläder så blir det mest bara skoj.. =)
Vad Hanna sysslar med på kortet?
Hon skulle bara kolla så att vi kom med på kortet..
- Hur långt ner måste vi huka oss??
HaHaHa!!

Hanna åkte hem på onsdagen, dagarna gick fort fort fort.. =(
Men jag hann slå henne i Ken-Ken en massa gånger först iaf.. HaHaHa!



-------------------

På torsdagen byttes den eminenta stugan ut mot en sjöbod.. med en.. hmm.. hyfsad utsikt!



På fredagskvällen blev det grillmiddag hos familjen Nilsson - mysigt!
Fick pumpa cykeldäck för glatta livet, men vi kom ändå fram lagom till att jag skulle börja med salladen där jag alltid glömmer en ingrediens.. eller två.. denna gång bara fetaosten.. men ändå.. :P
God sallad o kul sällskap!
Kubb blev det också.. termodynamikerna vann.. inga ytterligare kommentarer..

Cattis med sin morfar Helge - morfarn man får låna om man behöver =)

Grillmästarn - det går så mycket lättare om man samtidigt dricker en öl =)

Skeda Udde- folk ska det vara =)

-------------------

Kommentarer
Postat av: Fia

Välkommen tillbaka!!!

Hoppas verkligen att du bokat in den 28 nu , inga undanflykter godtages!

2008-06-16 @ 13:04:41
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anna D

Fy vad avundsjuk jag blev nu! Jag vill ockå till Byxelkrok nu!! Men det blir nog inte förrän i juli som jag drar dit. Men då ska jag njuuuuuuuuuuuuuuuta. Ska du dit igen så måste du höra av dig! Då får vi gå och kolla på stenmurar tillsammans, hehe :) Imorgon ska jag iväg och fixa håret, du får se resultatet på onsdag, Flammanburgare då you know! Hoppas du haft en bra dag på jobbet!



Kram kram söta tjejen!

2008-06-16 @ 19:10:30
Postat av: cäät

Sicket inlägg om sköna gröna krooken :) Morfar o ja saknar dej angie, skynda dej tillbaka...snart dags för sill o potäter :)

2008-06-16 @ 20:00:55
Postat av: Maria

Vad kul ni verkar haft. Lite kul att du var på Öland samtidigt som Joppe, snacka om tajming. Ni lyckade inte springa på varandra va? ;-)

2008-06-16 @ 21:40:58
URL: http://rockydrago.dinstudio.se
Postat av: Emma

jasså det menar du inte :) massa papper :) ja men det är ju såå skönt att bara kasta en masa papper och skräp.Tackar för fina sången! =D Ha en bra midsommar du med! Kram

2008-06-17 @ 08:23:34
URL: http://arden.blogg.se/
Postat av: Karin

Alltså du och Hanna måste ju vara de sötaste som går i ett par skor! Går inte att gå miste om den härliga stämningen.

Vi måste ses snart....!!

Kramar Karin

2008-06-18 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0