Engångsgrillar från ica...

...kan jag rekommendera.. däremot grillarna från Shell.. njae.. funkar sådär lagom bra.. HaHa!
Vi satt nere vid ån igår, Andy hade köpt grill på just Shell.. o det slutade med att jag fick låna hans cykel o ta mig till ica för o köpa en ny..
(köpte två för att vara på säkra sidan, jag var ju hungrig! HaHa!)
Malin o Anneli kom förbi också, skoj!!
Men.. det är inte sommar på kvällarna riktigt än, det blir kallt när solen försvinner.. o alla reste tacksamt på sig såfort jag fått i mig min köttbit som fick ligga länge på gallret..
Hur som helst - Mera sånt här!!

Jag har inte berättat att vi vann korp- premiären i måndags förresten!!
Yes det gjorde vi =)
Tror minsann att  'De oslagbara' måste byta namn till nästa säsong.. ;-)

Veckans Går fort bara man tar tag i det:   Diskning
Veckans Grattis 1:                                        Stor- killen fyllde 27 igår!!
Veckans Grattis 2:                                        Cattis fyller 24 imorrn!!
Veckans råd:                                                  Hon vet att du vet att hon vet att du bryr dig om henne.. ;-)
Veckans bästa:                                               Sol Sol Sol Sol Sol!
Veckans jobbigaste:                                      Förkylning och hosta o ont i halsen..
Veckans vändning:                                        Mår bra ändå =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Bort med förkylningen nu. Vi ska ju regera på loppet nästa helg! heja heja:) startgrupp? trevlig sommarhelg! solsolsol! puss o Kram

2008-05-09 @ 16:19:41
URL: http://nilaeus.blogg.se
Postat av: Malin

Man får gratulera till vinsten.
Håller med om att mera av det här...underbart väder!
Ha en fin helg
Kram Malin

2008-05-09 @ 16:59:23
URL: http://brummelisa.blogg.se
Postat av: cats

Tack för grattis 2 :)

2008-05-09 @ 17:18:06
Postat av: Molgan

Tack för att du förklarade för mig att hon vet att jag vet att hon vet att jag bryr mig om henne... Ibland behöver man höra det uppenbara =)

Ha så kul i helgen nu!
Kram Molgan

2008-05-10 @ 09:18:39
Postat av: Elin

Åh schysst med vinst! Gratulerar!

Du, du måste lyssna på RyanDan om du inte har gjort det.. jättefina sånger! Framförallt Like the Sun.

Vi var och vandrade igår.. helt slut idag!

Hur ser det ut på bröllipsfronten i höst.. är lite sugen.. ;) ska jag promota oss lite eller vad säger du?

kram

2008-05-11 @ 23:21:03
URL: http://elinkrepper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0