Gillar att göra två saker samtidigt..

Efter att ha stått länge vid pockethyllorna nere på cdmedia fick jag med mig Jag väljer livet och Exit Kalahari hem.
Jag har hur mycket som helst att läsa i skolan just nu, så vet inte när jag ska få tiden till att plöja igenom dem.. men sommaren närmar sig, jag brukar bli effektiv då =)
Kanske är det t o m så att jag försöker fly lite.. från det som borde göras.. kanske.. ;-)
Igår fick vi en massa boktips från en av våra föreläsare, jag ville ha varenda en av  böckerna!

Jag är lite sugen på att börja prenumerera på corren igen.. hmm.. det där går i vågor.. Saknar den på morgonen, men vet att när jag väl har den så är det sällan jag hinner läsa innan jag ger mig iväg.. I sommar kommer jag kunna läsa den på jobbet.. får nog avvakta till i höst..

Det stora projektet just nu är att välja ut en massa kort som ska skickas för framkallning, jag är sugen på att göra ett album med en himla blandning av fina, roliga, knasiga, fula (HaHa) kort!
Några som redan är klart :





-------------------

Nu är det bestämt - det blir öland hela vecka 24!
O det finns inga alternativ till att det ska vara lika fint väder som förra året =)


--------------------

Dagens försöker komma ihåg:      Använda handsfree när jag pratar i mobilen
Dagens miss 1:                                 Hade glömt att cykeln stod nere på stationen
Dagens miss 2:                                 Hade missat att vi började halv, inte kvart över...
                                                           - ingen anledning att stressa
Dagens miss 3:                                 Diggen svarar inte när man ringer till henne!!
Dagens bästa sida:                           http://www.myspace.com/jasonmraz
Dagens inbjudan:                             Luffarn tar studenten.. attans, jag är på öland då..
Dagens jag lovar:                             Ska tänka liiite mindre o ta det lugnare nästa gång ;-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Du har inte ångrat dig om lördag?Ja menar att du tar express flyget hem och leker med oss , dina kära jobbarkompisar?! =)

2008-05-15 @ 23:41:15
Postat av: Gobo

Fan jag är den enda som är true och kommer på Luffarns student... X|

2008-05-16 @ 11:40:21
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: Snökalven

Hörru, tror du att du blir klar med boken du lånade av mig när du flyttade sist snart? ;-)

2008-05-21 @ 23:17:31
URL: http://snoqalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0