Kommer bli fint...

Härligt att vara uppe tidigt - ser redan nu att det kommer bli en fin dag =)
Nya regler som gäller nu - sova innan 23.. o det är allvar..



Vi hade styrelseavslutning i fredags - då ser grillen ut såhär =)
Tur att May o Henrik hade ordentliga grill-verktyg.. HaHa!






--------------------

Jag åt en mycket god o spontan lunch hos caroline o maddis mamma i lördags,
på kortet har de ringt upp en liten adam som fyllde år =)



--------------------

Grillade tre gånger denna helg! Kan tyckas.. mycket.. men som emma sa -
jag har inget annat o klaga om.. ?? ;-)

Mycket bra helg - smockad av sjungning, grillning, lunchning, godkänning ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Hihi! Där ser man! Trodde jag lyckats få bort mig från att man kunde söka men det hade jag alltså inte, bäst att tänka sig för innan man skriver nåt alltå ;) Ja med mig är det bara bra! Självklart kommer jag på fredag! Ska dck jobba på lördag i åtvid så det blir inte sent för min del! Vi ses!!KRam kram!

2008-05-27 @ 12:38:09
URL: http://arden.blogg.se/
Postat av: Empaaaa

Mums.. vad smaskigt det där såg ut!!! Hoppas du mår bra :) PUSS

2008-05-28 @ 09:20:57
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Caatizzz

Härligt att lizan joinar öland...där lär det bli grillning, solning o mys :)

2008-05-28 @ 16:04:45
Postat av: Den livsfarlige

hahaha ställer mig frågande till ditt mål att sova innan 23, går det att uppnå??? ;)

2008-05-28 @ 23:20:38
Postat av: Emma

Gissa om vi inte tänker på anat?!! Vi har ju letat ett tag, lite kräsna med var vi vill bo, eller krav kankse man säger,detta hus ligger i Värna, precis så som vi vill... Nervöst!! Visst är det härligt att vara student, själv blir det springa med håv & jaga skalbaggar idag samt mäta träd :) Ses i morgon! kram!

2008-05-29 @ 07:33:42
URL: http://arden.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja just det, May och Henrik har ju värsta arsenalen med grillverktyg :) Sött kort på Jossan :)

2008-05-29 @ 17:56:18
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0