Göteborg...



Guld- Tina!!



Förberedelser..
- Inte gott att tvinga i sig maten..
- Björn Borg- frillan fixas till..
- Snart Snart Snart är det dags!!



När Tina kommit iväg träffade jag Frida o Adam!!

 

Tjejen med ett ständigt leende =)



Det var lite folk som sprang..



Tina har tangerat förra årets tid med fem minuter - Bra jobbat!
Syrran, som sprungit fyra gånger tidigare, grattar =)
Lasse ska springa nästa år har vi sagt.. HaHa :P



Tinas lillasyrra hade skoskav - Tina är snäll o byter skor!
HaHa - vem av er är det som precis sprungit 2,1 mil egentligen?



Underbar helg!!
Tack för allt kotten! Jag vill träffas oftare!

Åkte med Frida o Adam hem, gick som en dans =)
När jag satt i bilen hem fick jag ett telefonsamtal från Tina..
vilka vändningar livet kan ta ibland, o snabbt går de ;-)
ÄR SÅ GLAD FÖR ERAN SKULL!

--------------------

Helgens skjutsare:               Lasse o Adam o Frida - Tack!
Helgens frilla:                      Tina har klippt sig!
Helgens lyx:                          Vilka frukostar =)
Helgens sovplats:                  En himla bra soffa i vardagsrummet
Helgens miss:                       Jag ville också springa.. Vilken känsla!
Helgens YES:                        Grattis Lasse =)

--------------------

Igår fick jag ett brev på posten, det var från Steffi, den tyska tjejen som jag var fadder åt hösten 2006.. KUL!
Efter ett tag när jag läst tyckte jag att det kanske inte riktigt stämde i tiden.. Hon skrev en massa, i nutid, om hur hon hade det i Namibia som volontär på barnhemmet.. Hade precis för mig att hon skulle komma hem därifrån runt nyår.. hmm.. kollade längst uppe i högra hörnet..
- Steffi postade brevet i november 2007.. ibland tar det lite.. tid.. =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Så trevligt du verkar haft det. Vad tråkigt att du inte kunde springa själv men du får ta igen det nästa år eller så kanske du ska hålla dig till Vårruset som vissa andra;-) Vad sprang Tina på för tid?

Kramar!

2008-05-20 @ 19:50:26
URL: http://rockydrago.dinstudio.se
Postat av: Malin

Är grymt imponerad av din kompis!

Mitt mål är att palla rydsskogens 5a...hahahha

Hoppas allt är fint med dig

Kram Malin

2008-05-20 @ 21:01:35
URL: http://brummelisa.blogg.se/
Postat av: Cäät

Vilken hjälte, ja är grymt impad! Själv åker ja till gbg idag, ska på utb..kanske tar mej ett löpsteg eller två :)

2008-05-21 @ 07:38:11
Postat av: Snökalven

Angang! Jag utmanar dig på Råberga runt. En lite bortglömd löprunda.

2008-05-21 @ 23:16:07
URL: http://snoqalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0