Valborg i Örebro...

image935




Linen och jag åkte upp till Örebro i tisdags. Vi var smarta, tyckte vi, o köpte med oss pastasallad som vi kunde äta när vi kom fram.. Vi hade inte riktigt behövt det.. Cattis hade fixat en massa mat! Vi kom i rättan tid för att Cattis skulle hoppa in i duschen och under tiden tog jag befälet över snittarna, de räckte och blev över.. =)

Inflyttningsfesten bjöd på en salig blandning av människor, korridorskompisar till Mackan, Cattis pluggkompisar o för att inte tala om Mackans bandmedlemmar i Stairs - kvällens.. hmm..
'Vi är Stairs'
;-)
Vi sjöng lite singstar, lagom skoj.. o jag gillade inte riktigt låtarna på skivan..
Dessutom förlorade jag, HaHa!


Vi kom i säng strax efter tre, Linen o jag fixade bäddsoffan, sov som stockar, vaknade inte när Cattis gick upp till jobbet, duktig hon =)
Jag vaknade sen en minut innan klockan skulle ringa, kvart över nio, o kände mig rätt pigg, så med hjälp av lite bra musik diskade jag och dukade fram frukost
(Förstår inte var energin kommer från.. =) )

Vi gick en tur till systemet och på vägen hem gick vi in i en Vi-affär, hade inte hört om Vivos namnbyte, för att köpa ost o kex o räkor o kladdkaka - skulle bli en mysig hemmakväll tänkte vi, nu när festivalen i Örebro var inställd.. knas..
Erika kom över också, blev vindrickande, räk-skalande, buzz-spelande och singstar-sjungande!
Vi blev pepp, så det slutade med att vi tog en sväng ut iaf - kändes bra för mig o Linen att se lite folk, inte bara ligga i soffan o slappa ;-)









Varken jag eller Linen vaknade imorse, när Cattis återigen gick till jobbet..
Pigga Angelica kom ur sängen halv tio, diskade, HaHa, och fixade frukost (Mera energi??? =) )
Efter lite städande åkte vi hemåt, en regnig resa, men i lkpg är det iaf uppehåll..

Nu är jag trött.. ska ladda på batterierna igen =)

Valborgs roligaste:     Linen ser en 7eleven skylt... HaHa!
Valborgs godaste:       All mat Cattis fixat.. o räkorna =)
Valborgs tråkigaste:  Festivalborg inställt..
Valborgs det lutar:     Bäddsoffan.. HaHa!
Valborgs grädde:        Filmjölk till frukost
Valborgs diss:             Kesella Vaniljsås till kladdkaka.. njae Linen, det får du ha för dig själv ;-)
Valborgs tack:            Till Cattis o Mackan!
Valborgs tack 2:         Till Linen, för att du kör så himla bra! =)

Kommentarer
Postat av: cattis

Sicket inlägg, man tackar för tacken liksom:) så roligt vi hade, trots att ni satt på ryggen 80% av vistelsen här..men örebro i sommar är ett måste, eller hur :) :) yeaah...är hemma för pannkaksätande, ska tillbaka till jobbet kl 20...går a 23.30...haha ilket liv ja lever :)

du är är angie angel
puss

2008-05-01 @ 18:25:42
Postat av: Anna D

Mer spontana luncher åt folket! Speciellt åt dig, mig å Sara! :D Kram kram!

2008-05-02 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0